2012. február 13., hétfő

Valentin nap

Két dologgal is készültem Valentin nap alkalmából. Egy körmössel és egy sminkessel.

Először a körmöset mutatom be, ami Kayla blogján láttam. A lényege, hogy a párja festette ki a körmét. Tény, az ő párja sokkal több kézügyességgel és színérzékkel rendelkezik, mint az én Danim!:) De azért nagyon büszke vagyok rá és nagyon köszönöm, hogy segített^^
Másodiknak pedig két sminket mutatok meg nektek! Az egyiket csak a szememen örökítettem meg. Szerintem Valentin nap nem az a nap amikor nagyon puccba kell vágni magunkat, a pasiknak töknyolc, hogy van-e rajtunk smink vagy sem, sőt az én párom a szeplőimet szereti a legjobban, így jobb szereti ha nincs rajtam semmi smink. Persze biztos van olyan férfi aki szereti ha ki van sminkelve a barátnője vagy olyan akit épp meg akarunk hódítani .
1.
2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése