2012. március 13., kedd

AVON II.

Ma érkezett meg az AVON-os rendelésem, amit már nagyon vártam, egész hétvégén tűkön ültem:)
1. Négyes szemhéjpúder paletta-Pink Sands: Most, hogy le lettek árazva az AVON négyes paletták rögtön tudtam, hogy rendelnem kell minimum egyet. De milyet? Így jutottam el Magdi blogjára, ahol a legtöbb AVON négyes paletta le van tesztelve:) Nekem ez volt a legjobban tetsző darab, egyértelmű volt, hogy ő jön majd haza velem:) Ma amint hazaértem kibontottam, fényképezem, és már nyúlkáltam is bele (na jó, már a buszmegállóban is leselkedtem:)) Gyönyörű színek, nagyon jó pigmentáltság!!

 napfénynél:
vakuval:
2. Rúzs-Guava: Nagyon megtetszettek a képek a magazinban, így újra a blogokhoz fordultam, vagyis Andi blogjához, ahol 5 db Shine Attract rúzs lett letesztelve, köztük az én kiválasztottam a Guava is. Elég fura, a belső része a szív a külső pedig egy E-vitaminnal ellátott gél, ami a rúzs fényes hatásáért felel. Elsőre nem esett le, hogy a szín a számon van, mert annyira megegyezik a szám színével. De a krémes puha állagával levett a lábamról!:)
3. Szájfény-Luminous mauve: Még amikor bejött az Onyx Luste kollekció, akkor beleszerettem ezekbe a hármas szájfényekbe, de akkor valamiért nem rendeltem meg. De most volt egy akció, miszerint egy gyorsan száradó körömlakk mellé jár egy ilyen szájfény ajándékba. az egyetlen baki, hogy egyik körömlakk sem nyerte el a tetszésemet, így elkezdtem a barátnőimet és a nővéremet zaklatni, hogy nem akar e valaki rendelni:) Végül a nővérem mondta, hogy rendeljük meg a Red Winet és felezzük az árat:) Így lett enyém ez a gyönyörűség:) Nagyon bírom, ha az aljáról húzom ki akkor lilásabb, ha csak a tetejébe mártom az applikátort akkor rózsaszínesebb lesz a színe:):):)

2 megjegyzés:

  1. Ezeket én is kinéztem magamnak *.* Főleg a palettát *.* Olyan jó neked :D

    http://sorasbeautydream.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű minden. Főleg a rúzs tetszik. Ilyesmi színt keresek már mióta :D

    VálaszTörlés