2012. március 21., szerda

DIY-sminktároló

Már régóta gondolkoztam, hogy milyen tárolót is tudnék beszerezni a palettáimnak. Aztán pár hete rájöttem!!:) Nagyon szeretek hobby boltokba járni, és találtam is egy nagyon jó Győrben (itt olvashatsz róla). Szinte minden megtalálható ott, és csak ámultam és bámultam:) Sok mindent, olcsón be lehet szerezni. Később írok még róla.
Na de a lényeg, hogy találtam egy fa tartót, amibe palettákat, szemceruzákat és szempillaspirálokat terveztem tartani. Na de hogy díszítsem ki? Erre is találtam megoldást a boltban. Vettem hozzá arany festéket és két fázisú repesztő lakkot. Majd pedig pár ecsetet.
1. lépés: lekentem az arany festékkel és hagytam szépen megszáradni. Hamar megszárad, de én azért hagytam még egy napot biztos ami biztos.
2. lépés: lekentem az első fázissal (lehet picit túl vastagon..), majd szintén hagytam megszáradni. Sajnos erről a lépésről valahol elvesztek a képek:S
3. lépés: lekentem a második fázissal, száradt, majd másnap amikor megnéztem már látszott rajta egy-két repedés. Nem tudom miért, de nem repedt meg valami hűde nagyon, de így is tetszik. Belül, ahol nem látszik, sokkal jobban megrepedt! De amúgy ilyen alig-megrepedt aranyon is tetszik:):)
4. lépés: Megtöltöttem!:) Sokat sakkoztam, hogy mi hogyan fér bele, és még így is nagyon sok paletta maradt kint, de majd azoknak is találok megfelelő helyet!:)


6 megjegyzés: