2012. március 12., hétfő

Essence újdonságok

Végre megjelent az Essence 2012 tavaszi sortimentje:) Sokat álldogáltam a polcok előtt, nézegettem, tesztelgettem őket, és még így sem vettem meg az összes olyan terméket amibe azonnal beleszerettem. De majd a legközelebbi körben...:) Végül négy terméket vettem meg:
1. Szemhéjpúder ecset: Már az előzőt is nagyon szerettem, vettem is belőle kettőt. Úgyhogy egyértelmű volt, hogy ő is jönni fog velem. Annyi különbség hogy ez lapos az pedig pufi, de amúgy színre, tömöttségre, érzetre ugyanolyan szerintem.
2. Pirosító-Fresh apricot: A boltban végigteszteltem mind a három pirosítót és a másik kettőt elég nehezen kentem el és amúgy, is ennek volt a legszebb színe:) Barackos, de ha a fény úgy esik rá akkor rózsaszínes fénye van:)
3. Kettős körömlakk-Boys are back in town: nagyon tetszik mind két szín. A lila olyan mintha füstöt lenne:) A fedőlakk pedig csodálatosan szép *.*
4. Zselés hatású körömmatrica-Berlin's most wanted: Kíváncsi vagyok milyen lesz, elsőre beleszerettem, és ha beválik akkor a csipkéset is megveszem:)





Ti már vásároltatok az új sortimentből? Ha igen, mit és mi vált be?:)



9 megjegyzés:

  1. Nagyon jók. :D A körömlakkot mi is néztük már és nagyon jónak tűnik :D Lehet mi is megvesszük :D A matrica is nagyon jó.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Melyik Rossmannban voltál ahol ki vannak már rakva az új termékek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Rossmanben vettem, ott úgy tudom, ma jelent meg vagy még a héten meg fog. Én a győri Müllerben láttam őket.

      Törlés
  3. Én még nem vettem semmit, nálunk Rossmannba még nincs. :/ A pirosító annyira szép *-*

    VálaszTörlés
  4. Na megyek is és megnézem magamnak a új dolgokat mert most felkeltetted az érdeklődésemet :) A körömlakk tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésed!:) A képek nem adják vissza annyira a körömlakk színét, de majd a boltban látod, hogy milyen szép is!:)

      Törlés
  5. Holnap megyek Rossmann-ba és egy ilyen ecsetet tuti veszek mert az előzőt is nagyon szeretem. Bár lehet tőled tanulva rögtön kettőt veszek én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ötlet. Lehet én is beszerzek még egyet belőle:)

      Törlés