2012. március 1., csütörtök

Februári kedvencek

John Frieda-sampon: fincsi, mentás illatú sampon!!:):):) Szívem szerinte minden nap mosnék hajat vele!:)
Essence-highlighter: régi kiadás, de most is nagy kedvenc! Ebben  a hónapban nagyon sokszor vettem elő.
Catrice-négyes szemhéjpúder: pontosan nem tudom mi vitt rá, hogy megvegyem, de landolt a kosaramban. És ezzel a lendülettel megvettem életem legjobb szemhéjpúderét. A bal alsó világos szín az amelyikbe beleszerettem!!:)
Avon-mentás szájfény: ITT írtam róla, azóta is odáig vagyok az illatáért!
Maybelline-vízálló szempillaspirál: nagyon megszerettem az elmúlt napokban és később szeretnék róla bővebben is írni!:)
Manhattan-krémes pirosító: már egy éve kinéztem őt, de csak most, hogy leárazták vettem meg. Jó vétel volt!! Alig kell beleérni és gyönyörű hatást érhetünk el!:)
Alverde-ceruza: nagyon vártam a farsangi kiadásukat de amikor megláttam az árakat elakadt a szavam, nagyon drágán adták, de ez a ceruza már nagyon kellett így megvettem. Amúgy nagyon jó, és szinte minden sminkemben használom!
Kedvenc film&könyv:
IMÁDOM!! A film is nagyon bejött és most olvasom a könyvet ami szintén fantasztikus!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése