2012. április 18., szerda

Claire's-kiegészítő mennyország

Pár hónapja írtam arról, hogy megnyílt Győrben a Claire's. Azóta jópárszor néztem be, és hát sokszor elcsábultam..:) Amint a cím is mutatja, szerintem az a hely egy kiegészítő mennyország! Aki már járt Claire's-ben az tudja!
Szerettem volna, ha többen megismerik ezért írom ez a bejegyzést. Egész délután a honlapjukon nézelődtem és csorgattam a nyálam ezerrel!
Nagyon bírom, hogy akárhányszor megyek, szinte 100%, hogy valami akció vár. Amikor hétvégén voltam, akkor épp 2 termék vásárlás esetén a második féláron volt. Az eladók is nagyon kedvesek, mindig odajönnek, adnak egy bevásárlókosarat és megkérdezik, hogy ismerem-e az éppen aktuális akciót és keresek-e valamit!:)
Ez a bolt az ékszerekben a legerősebb, ez tény. Ahogy az ember belép a boltba rögtön két oldalt két óriási állván áll teje fülbevalókkal és a falak is dugig vannak aggatva ékszerekkel. A bolt első felében a "felnőttesebb" darabok találhatóak a hátsóban pedig a gyerekeknek szántak. Azért a gyerekrészleg felé is el kell nézni, mert pont mögöttük találhatóak a hajkiegészítők. Középen általában kisebb állványokon a sminkek, körömlakkok, műszempillák és egy rész kihagyva az akciós termékeknek. Az egyik falon a táskák, pénztárcák, harisnyák stb. találhatóak.
Ha "épp" divatos ékszereket keresünk, itt megtaláljuk. Például most nagy divat a bajszos ékszerek. Hát ők külön kollekciót alkottak belőle.:) link Amikor én kerestem angyalszárnyas fülbevalót először a Bijoue Brigittben találtam, így ott vettem, de később észrevettem, hogy a Claire's-ben is van, ráadásul több színben is! Vagy most nagyon divatosak a tollas ékszerek, hát ott aztán lehet kapni!:)
Ezt az ékszertartót csak a honlapon láttam, de lehet, hogy csak elkerülte a figyelmem a boltban...

A Claire's sminkeket még nem próbáltam, félek kipróbálni őket. De lehet, hogy egyszer lesz egy olyan palettájuk, amibe beleszeretek és megveszem! A körömlakkok nagyon biztatóak. Szerintem a szivárvány minden színéből van nekik. És nem csak egyesével lehet venni, hanem csomagban ötösével minidarabokat. Nagyon sok féle körömmatricát és műkörmöt is lehet venni. És most nézem a honlapon, hogy van már náluk színváltós, mágneses és sötétben világítós körömlakk is!:) Műszempillából is igen jól állnak, van saját márkás és eylure szempillájuk is.





A sminkek között találhatóak a "kiegészítők". Az ecseteiket már régóta nézegetem, és egyszer csak veszek belőlük!:) A neszeszereik fantasztikusak és belőlük tuti, hogy egyszer veszek egyet. Elég feltűnőek de must have darabok!:)
Hajbavalójuk nagyon sok van! Minden féle hajpánt, hajtű, színes műhaj. Ezenfelül még láttam a boltban olyan hajkiegészítőket aminek segítségével ilyen olyan kontyokat csinálhatunk meg mindenféle ilyesmit (nem nagyon értek hozzá, így sok mindenről nem tudtam megállapítani, hogy mi).



Táskákból csak a legszebbeket láttam a boltban, kicsi a bolt, gondolom csak olyanokat árulnak amiket tuti visznek. Én is sokat kinéztem már onnan. Pénztárcákból is lehet nagyon szépeket kapni és abból van is egy!!:) A többi kiegészítővel mint harisnyák, sálak, sapkák és övek még nem nagyon foglalkoztam, de olyan szépek a weboldalon, hogy egyszer őket is meg kell lesni!:)
Ez csak az én véleményem erről a fantasztikus boltról és remélem aki nem ismerte eddig, annak most felkeltette a figyelmét és ha legközelebb egy Claire's előtt sétál el, benéz!:)



5 megjegyzés:

  1. Kedvenc boltom .. ott mindig meglelem ami nekem kell. hét ♥ nem mondanám annyira pénztárca barátnak ,van hogy egy kis fülbevalóért elkérnek 4 € .. :/ .. de ettől még kedvenc :P ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amúgy nem clarie's hanem claire's .. én is mindig elírom :)

      Törlés
    2. Hupsz:) Át is írom!!:) Köszi, hogy szóltál!:)

      Törlés
  2. Amúgy győrbe ez holvan?Meg árulnak Justin Bieber-es cuccokat?

    VálaszTörlés
  3. Az árkádban az Yves Rocherrel szemben van! Igen, rengetek Justin Bieber-es cuccuk van!! :)

    VálaszTörlés