2012. április 21., szombat

Elfogytak!

I love tusfürdő: igen, ilyet vettem nemrég. Nem véletlenül4 Ez egy nagyon bevált darab, neki van a legjobb illata az I love tusfürdők közül!
Avon tusfürdők: nagyon szeretem az Avon naturals tusfürdőit, olyan kellemes illatuk van! És nagy a választék, mindenki megtalálhatja ami hozzá a legközelebb áll.
Kneipp aromahabfürdő: imádom az eukaliptuszos dolgokat!! Müllerben lehet kapni több féle illatban is. Kevés is elég belőle, durván megszínezi a fürdővizet és olyan jó illatos lesz!!:)
Adidas dezodor: imádtam az illatát, és tényleg hosszan tartó hatása van.
Nivea sminklemosó: már meg is vettem a második darabot belőle. Eddig ez a legjobb sminklemosó amivel találkoztam. Gyengéd, nem csípi a szemem, tökéletes. Mindent eltávolít.
Nivea ápoló babaolaj: fürdő vízbe szoktam önteni egy keveset és olyan jó puha lesz tőle a bőröm!:)
Carmex: a kedvenc ajakápolóm. Bár most félretettem egy időre amíg a Labellot tesztelem. Egész télen hű társam volt. A sminkes asztalkámon és a neszeszeremben is tartok egyet, nehogy véletlenül ne legyen nálam!


4 megjegyzés:

  1. A Nivea sminklemosó mennyibe kerül? :)

    VálaszTörlés
  2. Húú,ezt a Nivea 2fázisú sminklemosót alig vártam hogy elfogyjon.Először tetszett,pár alkalom után viszont viszketett tőle a szemem,meg nem annyira szerettem az olajos utóérzetet sem a bőrömön.Azóta váltottam a Bioderma Sensibio-ra,és azóta semmi bajom nincs.Ezt már szerintem nem fogom lecserélni semmilyen más arclemosóra.De ugye mindenkinek más az ami beválik.Azért örülök,ha neked bevált.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az olajos utóérzet kicsit fura volt számomra is az elején, de megszerettem. Más problémám nem volt vele. Jó, hogy megtaláltad a tökéleteset!:)

      Törlés