2012. április 16., hétfő

Hétvégi vásárlás

Glamour-napok alkalmából Győrben jártam vásárolgatni és Titanicot nézni!!:) Nagyon sok jó dolgot sikerül vásárolni, hát jöjjenek is miket vettem:
Müller: Csokis arcmaszk-imádom!!:):) Csodákat művel az arcbőrömmel!
              Labello ajakbalzsam-olyan sok jót olvastam róla, hogy meg kellett vennem, még nem próbáltam ki, de ha beválik, akkor mindenképp lesz róla bejegyzés!
              NYX paletta-zöld szemekhez van kitalálva, de olyan gyönyörűek a színek hogy meg kellett venni!!




Douglas: I love tusfürdő-kellett egy tusfürdő és ez már egy bevált darab nálam, így egyértelmű, hogy jött
                Sunfleur kénes arcradír-szintén olvastam róla de erről biztos lesz bejegyzés



Gyógyszertár: Alkohol-mindenféle dologra jó és hát elfogyott az előző adag
                         Revalid sampon-elég rossz állapotban van a hajam és ezt olvastam, hogy ez tud rajta segíteni, majd meglátjuk      
 DM, Rossmann, körmös bolt: Essence pirosító-húúú, rég meg akart már venni, és most meglett!! Olyan jó kis pirosító!!!:)
                                                   Essence körömkészlet-kíváncsi vagyok mit tudok alkotni majd vele
                                                   Köröm ecset és köröm háló-szintén kíváncsiság
Újságok: mert azok mindig kellenek!
C&A: Hosszú szárú nadrág-elvileg tavaszias-nyárias színes nadrágokat kerestem, de valahogy egyik sem volt az igazi. Ez a nadrág csak úgy jött és olyan jó!:)
           Rövid nadrág: pár pólót néztem amikor megláttam ezt a szépséget!!:)
Deichmann: Telitalpú cipő-barna (sport)cipőt nézni mentem, de végül ő jött velem haza. Ma egész nap rajta volt és olyan kényelmes!!:)


4 megjegyzés:

  1. a nadrágok és a telitalpú cipő iszonyat jó :))

    VálaszTörlés
  2. a két gatyára hirtelen azthittem, hogy csak 1..valami cipzáros megoldás, de aztán jobban kinyitottam a szememet :))

    VálaszTörlés
  3. ez a telitalpú cipő iszonyat jó. én is imádok vásárolni, és tök jó, hogy már neten is sok mindent meg lehet venni, nem csak szolgáltatásokat kínálnak akciósan http://www.facebook.com/internetenvasarolnijo

    VálaszTörlés
  4. Revalid Forever!!!:)Tuti jó lesz,az egész terméküket imádom!!!

    VálaszTörlés