2012. április 19., csütörtök

NYX paletta-Beautiful Green Eyes

Már többször is kerülgettem a Müllerben ezt  a palettát, de most, hogy volt a 20% kedvezményem, hát el is szántam magam. Teljes izgalomban vártam, hogy végre lefényképezhessem, és utána belemászhassak!!:)
Maga a paletta nagyon praktikus, hisz 10 jól kihasználható szín egy palettában, ami elég pici, így belefér bármely neszeszerünkbe. Kis hátrány, hogy gyűjti az ujjlenyomatokat, de ez azért nem olyan fontos hátrány:)
A vásárlós bejegyzésben is megemlítettem, hogy zöld szemekre van kitalálva. Nade ez engem nem tántorított el. Olyan szép színek vannak benne, amik nem csak a zöld szemhez illenek. Már nagyon várom, hogy bevethessem valami ütősebb sminkben, de eddig csak a pár nappal ezelőtti natúr-lilában tudtam használni. Sajnos most a próbaérettségi/érettségi mizéria miatt naggyon kevés időm van, ráadásul még jól meg is fáztam, úgy hogy erőm sincs a maradék időmben, csak pihengetni.

A kezemen készült swatchok alap nélkül készültek, és így is látszik, hogy milyen szépek a színek!!:) Max tartósság miatt kell alá majd egy kis alap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése