2012. április 24., kedd

Összetört szemhéjpúder javítása.

Jó párszor előfordult velem, hogy leejtettem és amiatt vagy a költöztetés miatt a szemhéjpúder összetörött. Először  a szívem szakadt meg, hogy most meghalt és semmi esélye, de youtube-on rátaláltam a megoldásra és ezt szeretném nektek megmutatni!:)
Hozzávalók:
  • alkohol (gyógyszertárban olcsón beszerezhető)
  • valami amivel összetöröd a szemhéjpúdert (én a szemöldökcsipesz végét használom)
  • papírtörlőkendő
Hát igen, eltörött :( 
1. Összetörtem a szemöldökcsipesz végével
2. Óvatosan leöntöttem alkohollal (ha túl sok van az üvegben, akkor a kupakjába kell önteni és onnan csöpögtetni, így nem pazarolunk el olyan sokat)
3. Letéptem egy kis darabot a papírtörlőből, kettéhajtottam és rányomkodtam. Ha véletlenül sok megy rá, akkor újat kell tépni és azzal is jól megnyomkodni, fel kell itatni a fölös alkoholt!  
És kész!:) Elég egyszerű és gyors művelet. Azért utána kell legalább egy napig száradni hagyni és ugyanolyan jó lesz mint újkorában.

2 megjegyzés:

  1. Ez tök jó ötlet Dorottya :)!Lesz min alkalmaznom,köszi a tippért!
    Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nekem is meg kéne már "operálni" az egyik törött szegénykémet. :D

    VálaszTörlés