2012. április 28., szombat

Pénteki haul.

Tegnap Győrben jártam, és egy-két helyre beugrottunk keresztapukámmal színház előtt. Így ezeket sikerült beszerezni.
Ebből a fajta zsepiből már sokféle mintás volt nekem, most ez jött haza velem. Olyan szépek!:) A puzzle-t az Aldiban találtam, 2000 Ft, és hát New York megér ennyit!!!:)
Szokásos újságok. A parfüm illata valami fantasztikus, azóta is azon gondolkozom, hogy hol éreztem már én ennek az illatát...

Akartam egy menta lakkot, és róla már láttam tesztet, és ott beleszerettem és tudtam, hogy KELL. Az Alverde szemceruza fehér változata már bejött, így jött a piros is. Amúgy a DM-ek tele vannak ennek a kollekciónak a leárazott darabjaival.
 

1 megjegyzés:

  1. Irigykedek, ennyi szépséget egy helyen..
    Less fel a blogomra, meglepetéssel várlak, így május 1.-én:D

    VálaszTörlés