2012. május 7., hétfő

The Avengers I. - Amerika Kapitánya

Túl vagyok a magyaron!:) Bár nem vagyok 100%-ig biztos, hogy jó is lett... Az érvelést azt hiszem kicsit félreértelmeztem, mert a magam kis 3 és egynegyed oldalát a hősökre építettem. Majd kiderül, hogy jó lesz-e.
Na de térjünk rá a sminkre. Már amikor megnéztem a filmet gondolkoztam egy smink-sorozaton, amikben megcsinálom a szereplőket sminkként. Biztos láttatok hasonlókat neten, én próbálom a saját fantáziámat belevinni. Elsőként Amerika Kapitányát csináltam meg. Remélem tetszeni fog nektek.:)
Aki még nem látta a filmet, annak belinkelem a tailert. Érdemes megnézni, még ha nem is szereted az ilyen stílusú filmeket. Csak hogy pár példát említsek: Robert Downey Jr., Chris Evans, Jeremy Renner stb..:)

6 megjegyzés:

  1. Szuper lett!Sok sikert a többi vizsgához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Féleeekk, nem akarok matekot...

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, szép lett! További sok sikert, én még messze vagyok tőlük, de már most félek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Húú, emlékszem én is hogy paráztam régen, mindenki mondta, hogy milyen nehéz meg minden. De jófejek voltak a tanáraim idén-kivéve a magyar-és sokat segítettek a felkészülésben!:)

      Törlés
  3. Nagyon jópofa lett :) Már a matekon is túljutottunk :)

    VálaszTörlés