2012. május 30., szerda

Dark shadows

Pár hete láttam moziban a Dark shadows-t. Már a bemutatóba is bele voltam szerelmesedve, hiszen misztikus és vámpíros.:) Nagyon szeretem a hasonló filmeket , így ezt is nagyon vártam. Plusz pont a rendező, Tim Burton, aki szerintem egy fantasztikus rendező.
Jött hát az ötlet, hogy csináljak valami sötétet, misztikusat. Mit ne mondjak, nehéz munka volt. A fehér arcfesték néhol vastagon, néhol pedig egyáltalán nem fedett... Ráadásul náthás is vagyok, szóval az orromnál folyton újra kellett festeni. De csak megcsináltam:)
Sajnos a képeken annyira nem látszik, pedig élőben szépen kirajzolódott, hogy az ajkaim belül pirosabbak és kifelé világosodnak.
    Arc: Essence 3in1 korrektor
             Bourjois Healthy mix korrektor
             Alverde 10 weiss arcfesték
             NYX 02 white szemhéjpúder
             Catrice 010 The season's must have paletta
  Szem: Essence 01 Rock chick's base szemhéjalap
              Sleek Original paletta
              NYX Green eyes paletta
              Avon Pink sands paletta
              Essence Smokey eyes szemceruza
              Essence I love extreme szempillaspirál
              Alverde 10 sieber csillámpúder
Ajkak:  Carmex
              Essence 02 True love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése