2012. május 22., kedd

Hétvégi smink és köröm zsákmány

A hétvégén elég sok minden sikerült beszereznem és nem szerettem volna külön kis bejegyzésekben bemutatni őket, inkább így összesítve!
Körömlakkok:
 Essence- illatosított fedőlakk: olyan finom illata van, miután megszáradt...., csak az a gond, hogy hamar elillan.
Essence- 08 night in vegas: már nagyon rég vágytam rá, de mindig elkapkodtál előlem.. Most amint megláttam lekaptam a polcról!:)
Essence- 10 glorious aquraius: gyönyörű tengerkék-csillámos fedőlakk!!

Rúzsok:
Catrice- 210 Pinkadily Circus: őszintén szólva én a Revoltaire kollekció rúzsaira voltam kiélezve, de eléggé le volt fosztva az állvány, így az állandó darabok között nézelődtem, és rá akadtam. Krémes állagú rúzs gyönyörű színnel. Tartóssága az első ivásig tart..,de amúgy imádom és többet akarok!!:)
Rimmel- 080 one of a kind: a Tescoban találtam rá és a színébe szerettem bele!:)
Manhattan- 54K: DM-es kuponfüzetben van akciós kupon rá.

Pirosító:
Catrice- Colour Bomb: végül ez az egy darab jött velem haza a Revoltaire kollekcióból. Fantasztikus a sízne, ráadásul így, hogy színátmenetes, tudjuk keverni a színeit, de akár, ha ügyesek vagyunk külön-külön is használni a színeket.


Szemre valók:

Alverde- 10 silber: a leárazott termékek között találtam. Gyönyörű és tele van csillámokkal. Egy nagy bajom van vele, ami általában az összes Alverde termékkel, hogy nagyon büdös...:S
Essence- 02 banana joe: mikor megláttam a Müllerben, hogy ki van rakva a Fruity kollekció dobbant egyet a szívem!:) Sajnos ez is le volt fosztva...alig volt valami, pedig szerintem az egész kollekciót felvásároltam volna. Amikor a teszterből kicsalogattam egy kicsit, rögtön tudtam, hogy ő kell nekem!!:)

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó dolgokat vettél :) a fedőlakkot én is meg szeretném venni, csak jussak már el a müllerbeeee.. :))

    VálaszTörlés
  2. végre vki, aki szerint az alverde büdös!!!
    nagyon-nagyon jó dolgokat vettél!

    VálaszTörlés