2012. május 1., kedd

Liebster Blog Díj!

Egy nagyon aranyos blogger társamtól kaptam meg a Liebster Blog Díjat, még pedig http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com írójától!!:) Ezúton is köszönöm szépen!!:)
És még köszönöm Kétynek is!!:)
Szabályok:
  • Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van és add át a díjat!
  • Köszönd meg a díjat, amit kaptál!
  • Jelentesd meg blogon azon személyek listáját, akiknek továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla,  megkapták a díjat!
  • Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad!
Én nem fogok most 5 bloggert felsorolni, mert szerintem az összes megérdemli!!:) Nem tudnék választani, annyi jó blogot olvasok mostanában!!:)


5 dolog, amit nem tudtok rólam:

1.  Ma raktunk ki a párommal egy 500 darabos puzzlet, ami a Time Square-t ábrázolja!:)
2.  A párommal több mint két és fél éve vagyunk már együtt.
3.  Mostanában mániákusan gyűjtöm a körömlakkokat, lassan kinövik a helyüket!:)
4.  Szemüveges vagyok!:) Nem hiszem, hogy posztoltam már olyan képet, amin szemüveg van rajtam.
5.  Nem tudok rendet tartani magam körül. Valahogy mindig eluralkodik a káosz a szobámban.

1 megjegyzés:

  1. tőlem is kaptál ;) http://nyuffika.blogspot.com/2012/05/2-dijat-is-kaptam.html

    VálaszTörlés