2012. május 31., csütörtök

Májuis kedvencek

Gliss Kur Hair Repair-hajregeneráló balzsam: mindig van itthon ilyen balzsam, néha több is. Nagyon szeretem velük fújkálni a hajam és hát a legtöbbnek olyan jó illata van!!:)
Nivea sun-naptej: elengedhetetlen nyáron!!
Maybelline-szempillaspirál: mindennapos használatban van nálam, most ő a kedvenc szempillaspirálom!
Nivea control shine-mattító krémzselé: egyszerűen összenőttünk!:)
Vinospa rosso-cellulitisz gél: az illata valami fantasztikus!! Nagyon szeretem és szerintem tesz is a combomon lévő narancsbőr ellen!
Labello-ajakápoló:a bejegyzés már készül róla!!
Avon-rúzs: őt használtam a legtöbbet a hónapban. Visszafogott színe minden alkalomhoz illik.
Essence night in vegas-körömlakk: óóó, a pelyhes lakk...azt hiszem beleszerettem!!:)
Essence forget it 3in1-korrektor: jó sokáig el volt felejtve, de most elővettem és a rózsaszín részt használom a szemeim alá.
Bourjois healthy mix-korrektor: szintén mindennapi használatban van.

+1: őt nem mondanám havi kedvencnek, de hát meg kell hogy mutassam nektek. Nem másról beszélek mint Matyika, az unokaöcsém!:) Május 18-án született!! Nagyon aranyos kisbaba!! Sokat járok nővéremékhez babázni, emiatt ritkábbak mostanság a bejegyzések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése