2012. május 3., csütörtök

Nivea tour

Vasárnap Győrben jártunk a Nivea tour alkalmából. Elég viccesen indult a nap, volt térképünk, de így is alig találtunk meg a Barátság Sportparkot. Azért amikor odaértünk már feltűnő volt, hogy ott teniszeznek meg minden, de a párom így sem akart hinni nekem, hogy ez az a hely. :)
Amint bementünk ott volt a jelentkező sátor amihez rögtönk kaptunk is újságokat és ajándékcsomagot.
Nagyon jó programok voltak kiírva de sajnos nem tudtam a legtöbbön rész venni. De azért egy-két dolgot kipróbálunk: Kick-box Aerobic, Sí-szimulátor, Nordic walking. Nagyon szép időnk volt, de sajnos elfelejtettem naptejet vinni, így eléggé leégtünk és én még egy kis napszúrást is kaptam..
A nap zárása képpen elmentünk a moziba megnézni a Bosszúállókat. Jó kis film, csak fáradt voltam, így néha belealudtam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése