2012. május 17., csütörtök

NOTD-Viva la green&Berlin's most wanted

Végre ki tudtam próbálni ezt a gyönyörű menta lakkot, és hát tényleg fantasztikus a színe!!:) Gondolkodtam mivel dobjam fel, és eszembe jutott, hogy még nem próbáltam a zselés körömmatricáimat. Már a felrakás is nehézségekkel volt teli, alig tudtam levágni a végét mert össze-vissza hajlott a körmömön. Nade nagy nehezen felraktam, de egész éjjel az volt az érzésem, hogy lejött mert a szélein feljött és mindenbe beakadt. Reggel megigazítottam egy kis átlátszó lakkal, de a fürdés során a jobb kezemről mint a kettő levált ami rajta volt :S Ráadásul folyton parázok, hogy ez a kettő ami fent van, mikor mibe akad be, mert a hüvelykujjamon lévő folyton felhajlik.


4 megjegyzés:

  1. Én is épp valamelyik nap próbáltam felapplikálni magamra az egyik ilyen matricát, de botrányos volt az eredmény. :( Úgy sajnálom, pedig olyan egyszerű lenne. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezaz, az ember látja a képeken, hogy milyen könnyű, aztán szenved vele. Ráadásul még ha jól is sikerül az első fürdésnél leolvad a fele.

      Törlés