2012. május 8., kedd

Soliteint-Lábfrissítő gélbalzsam

Nemrég írtam, hogy kaptam a Soliteint cégtől egy lábfrissítő gélbalzsamot tesztelésre. Azóta szorgosan használtam és megalkottam a véleményem a termékről.

Amit a cég oldalán olvashatunk a balzsamról:
Nagyon fontos, hogy biztosítsuk a lábfej normális vérkeringését.
Jó hatásfokot tudunk elérni illóolajok (menta, eukaliptusz, teafa, rozmaring) alkalmazásával. Melyek hűsítő, vérbőséget okozó és antiszeptikus hatásukkal kellemes, üdítő hatást biztosítanak. Hűsítő hatást fokozza a készítmény menthol és kámfor tartalma. Vadgesztenye aesculin tartalma miatt a perifériás keringés fokozódik így még jobb hatást tudunk elérni a fáradt láb kezelésében.
Bőrápoló hatását a körömvirág hámképző és a Panthenol bőrregeneráló hatásának köszönheti.
A termék alkalmazható minden évszakban a meggyötört duzzadt láb kezelésére.
Az első amire felkaptam a fejem amikor használtam, az illata. Először kicsit citrusosnak tűnik, de ahogy elkenjük kiüt a menta és az eukaliptusz illata. Ez számomra egy óriási piros pont mert imádok mindent ami mentolos. :) A mentol miatt nagyon finom hűvös érzete lesz a lábamnak, amikor használom. Olyan kellemes ha hazaérek egy szaladgálós napon vagy akár csak ha kicsit is hűvösre vágyok, és bekenem a lábam! 100 ml tartalmaz a tubus, de így hogy bejött ez a nagy hőség szerintem hamar el fog fogyni. Múlt hétvégén a nővérem is kipróbálta, akiről csak annyit, hogy 2 napon belül szül, úgyhogy már akkor is nagyon jól esett neki a fájós lábaira a hőségben ez a hűvös gél. Könnyen be lehet masszírozni a bőrbe, hamar felszívódik, nem hagy maga után ragadós érzést. 
 A tubust praktikusnak tartom, mert a fején áll és így mindig lesz a kupkanál krém. Amúgy egyszerű műanyag és a kupak is a szokásos kipattintós.
Az, hogy a terméket a Soliteint cégtől kaptam, semmit sem nyom a véleményemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése