2012. június 28., csütörtök

Első Oasap termékem

Huhúúú, hosszú út vezetett eddig a bejegyzésig. Nem vagyok valami jó angolból, próbálok fejlődni, de én ilyen vagyok. Úgyhogy már a hogyan kerüljünk be a blogprogramba kérdés is érdekes volt, de csak elintéztem.:)
Első terméknek ezt a gyűrűt rendeltem. Én nem szoktam figyelni milyen gyorsan érkeznek meg a termékek, rendelés után nem figyelem a postást. Így a gyorsaságról egyik termék esetében sem tudok nyilatkozni. Szóval amikor megjött a gyűrű nagy volt az öröm mindaddig amíg ki nem nyitottam a csomagot (kis bubis boríték). Sajnos két darabban érkezett meg a gyűrű. :S Párom segítségével írtunk az Oasaposoknak, hogy mi van. Először nagyon kedvesen írtak, hogy visszatérítik a pénzt, de nem történt semmi, majd később írtak, hogy mi van a bejegyzéssel, így újra leírtuk nekik az egészet. Ekkor már a fejükhöz kaptak és feltöltötték a számlámat.
Itt kezdődik a történet második felvonása. Második terméknek ezt a fülbevalót rendeltem. Meg is érkezett a szokásos kis bubis borítékban, megnéztem, örültem, nem törött! DE! Amikor jobban megnéztem feltűnt valami. Ugyebár ez egy angyalszárny fülbevaló aminek a két szárnyának két felé kellene állnia, de ezeknek mind a kettőnek egy felé álltak. Jött megint a párommal megfogalmazott e-mail képpel illusztrálva. Visszaírtak, hogy nem értik a problémát, így újabb e-mail az oldalon lévő képpel és az én képemmel. Itt már észrevették és felajánlották, hogy feltöltik a számlámat, vagy újraküldik. De olyan édes ez az angyalszárnyas, hogy inkább újrakértem.
A harmadik csomag akkora volt, hogy a postásnak be kellett ordítania (kertes ház, rossz csengő:)), hogy vegyük át mert nem fér be a postaládába. Egy jó nagy piros papírdobozban volt (remek ékszertartó lesz belőle) és még két zacsiba becsomagolva!:)
Véégre megjött az első igazi Oasap termékem!:D
Kipróbáltam úgy is, hogy lefelé áll a szárny, mert ha felfelé áll akkor eláll a fülemtől:S
Amúgy egy jó kis fülbevaló!:) Kényelmes, hátul egy szilikon bigyó tartja. Az Oasappal kapcsolatban kicsit félek, hogy hány ilyen e-mail váltásunk lesz még a jövőben...! Remélem már egy sem!:)

4 megjegyzés:

  1. Aranyos kis fülbevaló! Ilyet még nem láttam! :)
    Ha van kedved, látogass el a blogomra! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. hűha , nem könnyítették meg a dolgodat, én most várom az első csomagomat tőlük és nagyon izgatott vagyok :P
    Kérdés:A sheinside.com reagált a jelentkezésedre, mert eddig volt akinek nem :S és ha igen ez is oasap szerűen működik?
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. A sheinside.com az én jelentkezésemre sem reagált:S

    VálaszTörlés
  4. very beautiful.
    where can I get it??

    VálaszTörlés