2012. június 4., hétfő

Labello-Acai&Wild Apple

Már egy jó ideje használom ezt az ajakápolót és úgy érzem megérett a pillanat, hogy leírjam róla a véleményem.
Régebben is volt Labellom de sosem volt az az érzésem, hogy húúúú, ez jó! Általában az illatuk miatt kedveltem őket, abban már akkor is verhetetlenek voltak, de ha télen kiszáradt a szám, akkor bármennyire is kenegethettem, nem segített rajta. A másik problémám az volt, hogy könnyen lejött a kupak, így nem tudtam csak bedobni a neszeszerembe.
Mostanra megváltozott a véleményem! Amióta használom, még nem volt durva száradása a számnak, ha volt is egy picike, akkor az a kenegetéssel el is múlt!:) A kupak probléma is elszállt, a mostani Labelloknak bombabiztos a kupakja!! Ráadásul nekem jobban is tetszik ez az új forma.
Illatra valami fantasztikus, azért is vettem meg mert szeretem az almás dolgokat és reménykedtem, hogy az alma fog dominálni benne. Hát imáim meghallgattattak, isteni almás illata van, amit még a felkenés után is érzék kicsivel. Bár lehet, hogy közrejátszik, hogy nem ismertem az acai bogyót.:)
Vitaminokkal gazdagon el van látva, ami szintén egy plusz pont. Tartalmaz C-vitamint, E-vitamint és B5 pro-vitamint.
Itt a nyár és ez egy tökéletes választás hisz 10-es napvédő faktorral van ellátva, ami ilyenkor elengedhetetlen.
Amit talán a legjobban kedvelek benne, hogy magában is megállja a helyét, hiszen színezett ajakbalzsam, így ad egy kis halvány színt az ajkaimnak!:)
Szerintem ez egy remek ajakápoló, és mivel lassan el is fogy, lehet legközelebb a testvérét a vörösáfonya&málnásat fogom kipróbálni!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése