2012. június 13., szerda

Maybelline Colour Tattoo

Tegnap a városban császkáltunk a párommal és ha már ott voltunk benéztünk a DM-be is. Nagyon megörültem amikor megláttam a Maybelline pulton a Colour Tattoo krémes szemfestékeket. Annyit olvastam már külföldi és hazai blogokon is róla, hogy ki kellett próbálnom. Azt viszont nagyon sajnáltam, hogy Popstickek nem voltak:S azok teljesen le voltak fosztva.

 Az állványon négy szín volt a Colour Tattookból: arany, bronz, türkiz és lila. Mindegyikbe alig kellett hozzáérni, már gyönyörű színt tudtam a kezemre húzni. Az állaga krémes. Kicsit kételkedtem, hogy meddig fogja bírni. Utána mentünk a Tescoba, próbálgattam egy két darabot és nagyon vigyáztam nehogy hozzáérjen és megfogja. Végül mikor hazaértem és lefényképeztem a kezemen nekiálltam dörzsölni.  Eléggé elcsodálkoztam, mert nem akart lejönni!:) Dörzsölhettem akármilyen erősen, tartotta magát. Később bevizeztem és úgy dörzsöltem. Úgy is bírta sokáig de vizesen már le lehet dörzsölni, ha nagyon erősen esünk neki!!:)
Akkor nem vettem belőlük, hisz még nem tudtam mire képesek, de később több mint valószínű, hogy egy-két darabot beszerzek!:) A türkiz és a bronz amit legjobban megmozgatta a fantáziámat!:)
A kinézete is nagyon bejön, tetszik a kis üvegcse amiben adják.

4 megjegyzés:

  1. Húúú, a türkiz meseszép! *.*
    Ha van kedved kukkants be:
    http://luxury-vanity.blogspot.hu/
    :)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk a Popstickek külön voltak nem a sminkeknél hanem a bejárat előtt a polcon egy displayen. A Color tattoo-t én is nagyon vártam már, viszont csak a bronz mozgatott meg így azt landoltattam is a kosaramba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha legközelebb megyek körbekukkantok, hátha máshova rejtették!:) Köszi!:)

      Törlés