2012. június 6., szerda

NOTD-pelyhes

Hát én fülig beleszerettem ebbe a pelyhes lakkba. Tuti hogy hamar el fogom használni és még jópár üveggel lesz belőle!:) Mikor még nagyon új volt, magában is használtam, de arról az állapotról elfelejtettem képet készíteni. Már csak úgy önmagában is nagyon szép, feltűnő! Utána gondoltam kipróbálom valami sötétebb alappal. Sok képet láttam neten, ahol fekete lakkon van és hát megtetszett, így előkaptam a fekete lakkom, de megakadt a szemem a Catrice-I wear my sunglasses at night lakkján és végül ő került a körmeimre alapnak. Szerintem gyönyörű párosítás, a Catrice lakk csillogása még fokozza a pelyhes hatását!!:)
Ez a kép pár nappal az elkészülte után készült, így már kicsit kopottas, de jól látszik, hogy milyen szép!:) Úgy bírom, hogy szivárványszínben játszik!:)

1 megjegyzés: