2012. június 14., csütörtök

NOTD-pure beauty 01

Annyit olvastam már a Lovely újabban megjelent lakkjairól, hogy be kellett néznem a Rossmannba miattuk:) (mintha amúgy nem mentem volna..:)) Sajnos a Komáromi Rossmannban csak párat láttam az újdonságokból, és azokat is majdnem teljesen lefosztva...:S De egy darabot sikerült találnom a Pure beauty kiadásból, mégpedig a Nr 1 kreatív nevet viselő lakkot. Amikor először megláttam, nem láttam benne semmi extrát, de levettem az állványról és ahogy megforgattam beleszerettem. Ha természetes fényben forgatom, akkor zöldes fénye van*.*, most nézem lámpafénynél, így pirosas a fénye:) Olyan szép, nem tudok vele betelni, így amint hazahoztam ki is festettem vele a körmeimet!:)
Az ecsete teljesen átlagos. Az üvegcse nagyon bejön! Az eddigi Lovely lakkokat nem szerettem (nincs is szerintem itthon) mivel olyan kis bumszli üvegük volt, sosem tetszett..., de ennek az üvege olyan kis aranyos, picike, mindenhol elfér!
Lehet hogy én vagyok kicsit türelmetlen, de nekem lassan száradt, vagy két Jóbarátokat megnéztem mire végeztem a lakkozással. Amúgy három réteg volt, aminél már tényleg nagyon szép lett.
7 ml 500 Ft-ért, simán megéri:)
Ezen a képen próbáltam a zöld fényt előcsalogatni, de nem tudtam. Ahol olyan ezüstös a fénye ott zöldes, lámpafénynél pedig pirosas.

4 megjegyzés:

  1. nekem a korallos van meg, de valamiért nem nyerte el a tetszésem. a kék jeans-es is megvan, avval viszont nagyon elégedett vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. In love!!!!!!!♥ gorgeous nail polish color! really like your blog, would you like to follow each other? www.thesillyfashionista.blogspot.com

    VálaszTörlés