2012. június 20., szerda

Sleek Original&Sunset

Sajnálom, hogy ritkulnak a bejegyzések, de hétfőn szóbeli és egy kicsit parázok és próbálok a tanulásra koncentrálni. Ami ebben a melegben nehéz :S Én majd meg sülök itt az emeleten, néha lemegyek a földszintre hűsölni (mert ott vagy 10 fokkal hűvösebb van) és nézek anyuval valami sorozatot.
Nem is nagyon foglalkozok most sminkeléssel vagy fényképezéssel, úgy hogy egy olyan bejegyzés lesz most, aminek a képei már rég megvannak. Az ötlet az előző bejegyzésből jött, hiszen nekem három Sleek palettám van, de ebből még csak egyet az Oh so specialt mutattam be, amit még tavaly augusztusban rendeltem. Akkor döbbentem rá, hogy milyen jó is ez a márka, hiszen elég olcsón 2500 Ft-ért kapunk egy 12 színből álló, jól kihasználható palettát.
Sokat gondolkoztam mely paletták azok a Sleek palettái közül, amik még kellenek nekem. Kettő volt, ami nagyon megfogott az Original és a Sunset. Néztem jó pár tesztet róluk neten és megrendeltem őket. Ennek már jó pár hónapja és azóta előszeretettel használom őket!:)
Ehhez a két palettához nem járt kis lapocska, ami a színek neveit tartalmazza, ezért ha a sminkem alá írom, hogy mely színeket használtam, akkor a MUP-ról szoktam puskázni :)
Külsőre ugyanolyanok, a szokásos matt fekete és rajta a fényes fekete felirat. Egyszer tervezek bejegyzést írni arról, hogy milyen praktikával oldottam meg a megkülönböztetést:)
A teszteket alap nélkül készítettem, így látszik is hogy milyen szép pigmentáltak!:)

Sunset: Azért rendeltem meg, mert tetszenek a piros a bordó és a narancs árnyalatok benne. Jól kihasználható színek! Az arany és bronz színt előszeretettel használom a szemem belső felére.





Original: Imádom benne azokat a gyönyörű zöld színeket és az élénk lilát!:) A vanília szín pedig tökéletes highlighter!
Terveim szerint ha megjelenik (remélem!!!olyan jó lenne!!:)) a Glory paletta a MUP-nál, akkor a a V1 matt palettával megrendelem!!:) Mindkettő nagy vágyam most :)

2 megjegyzés:

  1. Én imádom a Sunset palettát, nemrég írtam róla tesztet is, az Originalt meg régóta tervezgetem, hogy megveszem, csak próbálom halasztgatni, hátha egyszer kiszeretek belőle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és igen, a Glory... Valószínű őt is megrendelem az Original mellé :D

      Törlés