2012. június 26., kedd

Újra itt!:)

Végre leérettségiztem!:) A hétvége borzalmas volt, mert mindig volt valami ötletem, hogy mit kéne csinálnom, de mondogattam magamban, hogy tanulni kell! Hétfőn tiszta ideg voltam, a 2. voltam az osztályból, így figyeltem az előttem lévő barátnőmet, hogy mit is kell csinálni. Angol volt az első és féltem, hogy nekem majd percekig kell egy angol témát bontogatnom, de szerencsére nem kellett!:) Jó fej volt a tanárnő, mindenben segített és viccelődött!:) Magyarból Radnóti Eclogáit húztam, ami könnyű volt, nyelvtanból pedig a továbbtanuláshoz szükséges iratokat, az már húzósabb volt, mert bekevertem magam:S Töriből 1956-ot húztam, ami annyira nem ment fényesen, de még mindig sokkal jobb mint egyes tételek lehettek volna!
Nade, így hogy vége ennek, újra belevághatok a blogolásba!:) Már annyi ötletem van:) Gondolkozom sorozatokon, DIY-ken és még nagyon sok máson!:)
Holnap indul a DIY sorozat, ami Lifestyle Anita ötlete volt és nagyon sok bloggerína a részese lett!:) Minden szerdán valami újat mutatunk be!:)
Szóval innentől kezdve remélhetőleg aktívan blogolni fogok!:)
Ezt a videót most néztem meg, amúgy is imádom Nikki sminkjeit, de ez valami fantasztikus lett!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése