2012. július 11., szerda

DIY sorozat III.

A mai do it yoursef egy körömdíszítési technika köré épült:
Elsőre egyszerűnek tűnik, de amúgy ha az ember belebonyolódik kiderül, hogy milyen nehéz is valójában. Három Dr. Csontot néztem meg amíg csináltam...

Hozzávalók:
  • olló
  • körömlakklemosó
  • cellux
  • ecset
  • körömlakkok
Négy körömlakkot használtam hozzá: Essence-be optimistic!, Essence-viva la green, S-he-279, Miss sporty-fekete. Először a három lakkal kifestettem a körmeimet, majd vártam, hogy száradjanak. Itt lehetett a probléma, mert ebben nagyon türelmetlen vagyok és szerintem több ideig kellett volna várni. Aztán a celluxból levágtam különböző méretű csíkokat, amiket a körmeimre ragasztottam többféleképpen. Majd a feketével is kilakkoztam, és pár perc után lehúztam a cellux csíkokat. Az ecset és a sminklemosó a javításokra kell.

Többi DIY résztvevő:

3 megjegyzés: