2012. július 6., péntek

Első Lush termékeim!

Tegnap a párom nagy meglepetést okozott nekem!:) Szülinapomra Lush termékekkel lepett meg, aminek nagyon örültem, mert még sose volt Lush termékem és már nagyon szerettem volna! A termékek kiválasztásánál figyelembe vette, hogy miket szeretek, végük két teljes termék és két minta került a birtokomba!:)
Nem óvatoskodtam a kibontásnál!:) Nem tudta becsomagolni, mert aznap jött meg amikor ünnepeltünk, de így legalább kevesebb volt a réteg. Dawn csomagolta be a termékeket, róla nem tudtam képet csinálni, mert rajta volt a címzett papír és azt is kicsit megtépkedtem. Amúgy bombabiztosan be volt csomagolva, tele volt tömve pufival!:)
A négy termék: -Sex bomb fürdőgolyó
                          -Dirty springwash tusfürdő
                          -Potion testápoló (minta)
                          -Rub rub radírozó tusfürdő (minta)


Potion testápoló & Rub rub radírozó tusfürdő:
Aranyosak ezek a kis minták!:) A tégely amiben érkeznek masszív műanyag, simán fel lehet használni később más tárolására, ha ezek kifogytak belőle. A kupak megtévesztő, a kis fülecske miatt azt hittem pattintós de kiderült, hogy csavarós.
A Potion testápoló igazi karácsonyi termék, ami először érződik belőle az a szegfűszeg. Fantasztikus :) http://www.lush.hu/item/potion-testapolo85
A Rub rub radírozó testápoló már most elvarázsolt az illatával, olyan friss, wááá!:) Kicsit utána olvastam és nagyon jókat írnak róla. Ha nekem is ennyire bejön majd a teszter akkor valószínűleg rendelek majd belőle egy teljes adagot!!:)
http://www.lush.hu/item/rub-rub-rub-radirozo-tusfurdo

Dirty springwash tusfürdő: 
Párom direkt úgy keresett tusfürdőt, hogy az legyen mentolos. Imádom a mentolos dolgokat!!:)
Ennek is nagyon jó az illata, engem a mentolos fogkrémre emlékeztet, de a bőrömön már nem annyira fogkrémes az illata. Az üvegcse fala elég erős, alig tudom megnyomni, ez kicsit hátrány, de nem túlnyomó. Itt le tudtam fényképezni, hogy Brad készítette!:)
http://www.lush.hu/item/dirty-springwash-tusfurdo

Sex bomb fürdőgolyó:
Olyan jóóóó illata van, az egész szobámat betölti. Ráadásul olyan szép is!:) Már nagyon várom, hogy felhasználhassam!:) Bármit vettem, mindig a mentolos dolgokat szaglásztam meg. Pedig sokszor láttam, hogy ilang-ilang meg jázmin, de ezentúl azokat is megszaglászom!!!!:)
http://www.lush.hu/item/sex-bomb-furdogolyo

5 megjegyzés:

  1. A karácsonyi szériából maradt egy csomó fürdőgolyóm és habfürdőm, de én már az YR-t jobban szeretem, meg alapból nem vagyok nagy kádas. HA gondolod írj mailt és üzletelhetünk :D

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon jó szülinapi ajándék! Annyira szeretem a Lush-os dolgokat, tényleg nagyon jók. :)
    Lehet, hogy már írtam, de azért írom még egyszer, hogy nyereményjáték van nálam, ha érdekel, nézz be! :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Kapsz tőlem egy díjat:
    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/07/off-dijat-kaptam-salala.html

    :)

    VálaszTörlés