2012. július 9., hétfő

Hétvégi zsákmány!

A hétvégén Győrben jártam, de nem sok mindent vettem. Nem volt idő szétnézni sajnos. De azért a Rossmannba beugrottam, mert a limitált kollekciókból voltak kívánságaim és azok általában hamar elfogynak. És nem is tévedtem, mindkettő nagyon rossz állapotban volt, össze-vissza dobálva minden :S

Essence - Ready for boarding: Nála volt talán a legkevesebb dolog még meg. Végül két dolgot választottam ki: 01 sending you kisses ajak és orcaszínezőt és a kéztörlőt. Kezdem a rosszabbikkal a kéztörlővel: az illata nagyon erős, már-már émelyítő, arra jó, hogy felfrissítsem a kezem vagy az arcom, de amúgy semmi másra. Ha sminket próbálok vele eltüntetni szinte kaparni kell, hogy tegyen valamit. Az ajak és orcaszínező már egy jobb téma: nagyon krémes, gyönyörű az ajkaimon és az arcomon is!:) Egyetlen probléma, hogy így ebben a tárolási módban nem valami higiénikus.
Catrice - Coolibri: rá voltam a legkíváncsibb. Már a reklámok alapján is beleszerettem a termékekbe. Hosszan nézelődés után két termék jött velem: a C02 Feathery Pink szájfény és a C04 Exotica szemhéjpúder toll. A körömlakkokra voltam a legkíváncsibb, de annyira nem nyerték el a tetszésemet. A szájfényeknek már a kialakításuk is nagyon tetszik, engem teljesen magukhoz vonzottak, lehet ha máskor megyek és még lesz, akkor a többi színből is veszek! Már rég akartam egy egyszerű átlátszó szájfényt és ezzel most teljesült!:) Kicsit ragacsos, de amúgy nagyon szép! A szemhéjpúder toll érdekes, nagyon krémes és fantasztikus színt lehet belőle kihozni, a tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de nagyon várom, hogy élesben kipróbálhassam.
Ezen a képen pedig az Essence krémes ajakszínező fölött:
Sajnos nem tudtam rendes képet csinálni róla a kezemen, így kerestem róla neten egy képet:
(forrás: http://diorellaaa.blogspot.hu/ )
A Catrice állandó termékeinek leárazása is elkezdődött, de az idő rövidsége miatt csak egy termékre csaptam le. A vicc az, hogy a nevét csak itthon néztem meg és akkor jöttem rá, hogy kb. egy hete láttam róla valahol egy swatchot és tudtam, hogy kell nekem!:) Ez a rúzs a 110 Shy Flamingo. Az állaga kicsit furcsa nekem, nagyon krémes, ahogy rúzsozom kis az ajkaimat szinte elfolyik, de közben szemcsés is. Ezek miatt kicsit nehezebb szépen rúzsozni vele, de megoldható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése