2012. július 1., vasárnap

Júniusi kedvencek

Nivea sun-naptej: megismétlem az előző hónapban leírottakat: elengedhetetlen nyáron!:)
Gliss Kur Hair Repair-hajregeneráló balzsam: még mindig nagy szerelmese vagyok ezeknek a fújós balzsamoknak:)
Dove-sampon: Tescoban volt akció, ha veszel egy Dove terméket 990 Ft-ért, akkor kapsz egy sampon, nem vettem annyiért, de kaptam!:) Nagyon megszerettem, selymes lesz tőle a hajam!!
Avon naturals-testpermet: sajnos az alkohol nagyon átérződik rajta, de amúgy szeretem főleg ebben a fullasztó melegben...
Bourjois-korrektor&Maybelline-szempillaspirál: hű társaim nap mint nap
Alverde-rúzs: őt használtam a leggyakrabban a hónapban. Szép nude rúzs!
May Factor&L'oreal-alapozó: ha komolyabb alapozást akartam, őket kevertem. A kettőjük színe pont illik most a bőrömhöz!
NYX Jumbo-szemceruza: róla és egy testvéréről bejegyzés hamarosan!!!:)
Leveles fülbevaló: olyan éééddesss:D Rossmannban vettem kb 700 Ft-ért és imádom!:)

+1:  ebben a hónapban sikerül letudnom mind a 10 évadot a Jóbarátokból!:) Imádom!!! A vége, plusz az extra rész megríkatott, mindig is szerettem, de így megnézni folyamatosan fantasztikus volt!!! Teljesen a mámorában élek, ma néztem meg az utolsó részt és olyan fura, hogy ezután nem nézhetem... De nembaj, úgy is olyan sok sorozat és film van a tarsolyomban amit meg szeretnék nézni!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése