2012. július 22., vasárnap

Oasap II.

Sajnálom, hogy az elmúlt pár napban nem tudtam posztolni, csak vagy beteg voltam vagy valami program volt. De most itt vagyok, hogy bemutassam második Oasap termékemet. :)
Ahhoz képest, hogy mennyi baj volt az első termék megjövetele körül, ez pikk-pakk megérkezett. 11-én kaptam e-mailt, hogy feladták és 19-én már meg is érkezett, sértetlenül!:) Egy sima bubis-borítékba volt csomagolva, azon belül pedig egy kis zacsiba. Kicsit furcsa, hogy három részből áll, és azokat össze kell játszani, de ha már összeraktam, akkor már nincs gond, nem félek attól, hogy leesik (mint más fülbevalóknál szoktam). Nekem nagyon tetszik, kis vagány darab:) A párom csak tyúkkaromnak nevezi:)
http://www.oasap.com/earrings/12471-distinctive-eagle-claw-shaped-earrings.html

5 megjegyzés: