2012. augusztus 31., péntek

H&M őszi kedvencek

Hát mégsem jött össze, hogy a nyaraláson vett dolgokat bemutassam. Helyettük a H&M őszi kínálatának számomra legszebb darabjaival jöttem.
Több blogon is láttam már a H&M őszi kínálatából darabokat, így nekem is megjött a kedvem, hogy körülnézzek az oldalon. Ilyenkor mindig beleszeretek egy-két darabba, majd a boltban jön a feketeleves, hogy rossz az anyaga, nincs a méretemben vagy csak egyszerűen borzalmasan áll!
Remélem azért ebből lesz olyan ami hazajön velem, vagy legalább (mint ahogy szokott lenni), megakad a szemem egy random darabon a boltban és ő egy tökéletes darab lesz!:)
Elsőként a kabátokhoz néztem be, mert már ezer éve vágyok egy szép őszi szövetkabátra, de valahogy eddig még nem találkoztam a tökéletessel. Most három darabon akadt meg a szemem, de ugye csak próba után tudnám eldönteni, hogy ki a megfelelő:
9990 Ft
12990 Ft
12990

A kardigánoknál egy darab nyerte el a tetszésemet, de ő is az a fajta aki a próbálás során nyer vagy veszít. Később a sortoknál találtam meg ugyanazt a képet, így ők egyben jönnek. Szeretem az ilyen sortokat mert ősszel és még az enyhe télen hordható harisnyával, de amikor betör a jó idő akkor magában is hordható.
Kardigán:
8990 Ft
Sort:
6990 Ft

A blúzoknál és a ruháknál szintén csak egy-egy darabra kaptam fel a fejem. A blúz gyönyörű, imádom, egyetlen probléma, hogy átlátszó :S Ez egy kicsit necces :S A ruhánál először a szín volt ami megtetszett, imádom a zöld dolgokat!! De így, hogy csipkés még dob egyet rajta!!!:):)
5990 Ft
8990 Ft

A kiegészítőknél is körbenéztem, de a táskákon kívül semmi sem fogott meg. Hát persze, hogy az egyik zöld:) Meg amúgy a formája is nagyon bejön! A barna táska szerintem egy alapdarab, ami mindenkinek kell és jól pakolható!:) Csak egy icipicit drágább, mint amit az ember lánya ráköltene :S
5990 Ft
29990 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése