2012. augusztus 1., szerda

Júliusi kedvencek

Dove testápoló: őt még egyszer a múlt hónapban a Tescoban kaptam ingyen termékmintaként és teljesen beleszerettem az illatába. Én kézkrémnek használom. Pici mérete miatt tökéletes bármelyik táskámba, így bármikor előkaphatom.
Lush Dirty & Rub rub tusfürdők: mindkettő szülinapi ajándékként érkezett és belopták magukat a szívembe!:) Mindkettő illatáért odáig vagyok!!:)
Catrice Feathery Pink szájfény: ITT már írtam róla és a véleményem azóta is töretlen.
Maybelline szempillaspirál: hónapok óta nagy kedvenc!!
Manhattan Luxopolis bronzosító: valahogy mostanában nem akaródzik pirosítót használni, inkább helyette egy leheletnyit a bronzosítóból.
Yves Rocher tusfürdő: ő még csak pár napja van a birtokomban de nagyon megszerettem. Pár héttel ezelőttik rejtély volt számomra, hogy a Győri Árkádban is van Yves Rocher, de most, hogy megtudtam be is néztem. Szerintem ezzel az 540-es árával verhetetlen! Az illatát néha imádom, néha pedig furcsállom, hogy miért is szeretem, de most megint az imádatnál tartok!:)
Essence 38 Choose me körömlakk: ő is egy szülinapi ajándék egy barátnőmtől. Amikor felkentem majd elájultam, mert teljesen más szerintem a szín mint az üvegben, de nem rosszabb, hanem sokkal jobb!!! Ő most nagy favoritom!!!
Miss Sporty körömlakk: régen nagyon szerettem, aztán elváltak útjaink és mostanáig nem is jutott eszembe. Majd hó elején jött a megvilágosulás, hogy ő kell!! És nem csalódtam, újra beleszerettem!!

+1: mint az előző hónapban most is sorozat lesz a +1, ráadásul most kettő. Múlt hónapban említettem, hogy több sorozat is van a tarsolyomban, így el is kezdtem nézni a Dr. Csontot és a Pletykafészket. A Dr. Csontot az első évadtól kezdve néztem, most tartok a 3. elején, és nagyon jó kis sorozat, csak le kéne szoknom arról, hogy kaja közben nézem..:S A pletykafészek első két évadját már láttam azelőtt, így jött a 3. (2 nap alatt néztem meg) most pedig a 4-nek talán az 5. részénél! A pletykafészekkel az az egyetlen gondom, hogy nagyon más mint a könyv...:S de amúgy nagyon jó!!:)

4 megjegyzés:

  1. Én is imádom a bonest :D én olyan sok hullás-gyilkolós-véres sorozatot nézek, hogy fel sem tűnik az ilyesmi, nem vagyok olyan akinek felfordul a gyomra, így egész szépen csemegézek a sorozatok alatt, bár jobb lenne ha én is rosszul viselném, sok sok kilótól megkímélném magam :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan én is hozzászokom...hajjajj...:)

      Törlés
  2. Én is ugyanígy voltam az Yves Rocherrel... csak nézegettem neten, csorgattam a nyálam, hogy hú, ilyen Győrben úgysincs, még netről sem lehet rendelni, csak külföldről, stb.
    Egyik nap meg sétáltam az Árkádban a Spar felé, és egyszer csak feltűnt nekem is az üzlet :D úgy örültem neki!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vicc az, hogy én előtte jártam már abban a boltban régebben, de akkor még nem ismertem a márkát és többet be se mentem!:) Most meg hogy megörültem neki!!:)

      Törlés