2012. augusztus 12., vasárnap

Mit hoztam magammal nyaralni!

Az a fajta vagyok aki az utolsó  pillanatban pakol be, így nem volt lehetőségem lefényképezni a csomagjaim tartalmát mielőtt elindultunk. Tegnap este volt egy szabad órám és úgy döntöttem lekapom őket és ha már itt van a sógorom netestül, feltöltöm nektek a képeket! :)
  • sminklemosó kendő
  • tonik
  • arcradír
  • tusfürdő
  • korrektor paletta 
  • sminklemosó
  • arckrém
  • szempilla-göndörítő
  • szempilla/szemöldök fésű
  • cellulitisz krém
  • szájfények
  • szemöldökcsipesz
  • szempillaspirál
  • szemkörnyékápoló
  • pattanás elleni lötyi
  • kis tükör
  • baba por
  • dezodor
  • Képről lemaradtak: borotva, vattakorong, fogkefe, fogkrém
  •  balzsam
  • hajlakk
  • száraz sampon
  • sampon
  • hajgumi, hajcsat,  hullámcsat 
  • sampon
  • hajvégolaj
  • nagy csat

  • körömlakkok
  • köröm polírozó
  • körömlakklemosó
  • körömreszelők
  • körömágykrém
  • manikűr készlet
  • körömlakkszárító spray

3 megjegyzés:

  1. én is ezeket vittem volna nyaralni :)
    amúgy hol lehet venni azt a nagy kiszerelésű hajpakolást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodrászkellékes és euros boltokban (néha).

      Törlés
  2. Így igaz, én is egy fodrászkellékesnél vettem!:)

    VálaszTörlés