2012. szeptember 1., szombat

Augusztusi kedvencek

Essence 01 caribbean sea körömlakk: Balassagyarmaton vettem és már ki is próbáltam. Fantasztikus a színe, majd jön róla NOTD bejegyzés!:)
Ilcsi kénes bőrradír: szintén Balassagyarmatról. Imádom az illatát és tényleg hatásos!!:)
Korrektorpaletta: nagyon jó kis korrektor paletta, fillérekért e-bayről!:)
Crystal Nail körömreszelő: nagyon jó kis darab, folyton ezt használom.
Missha M Perfect Cover BB krém: ha sminkelésről volt szó a nyáron akkor csak korrektort és ezt a BB krémet használtam. Jó, mert nem is érzem, hogy lenne rajtam bármi is!:)
Cien körömlakklemosó: a LIDL-ben találtam és teljesen összenőttünk. Egyetlen hátránya, hogy néha ereszt :S
Neutrogena kézkrém: kellett egy kézkrém és azt hittem tudom mit választok, hiszem a piros testápolót már ismertem. Na de ez teljesen más, de nagyon jó!!! Az én folyton kiszáradt kezeimnek egy megváltás!:)
Nivea szemkörnyékápoló: sokszor későn feküdtünk és korán keltünk, sőt még hajnai horgászaton is voltunk, ezért megrögzötten kenegettem!:)

+1: most nem sorozatokkal jövök, mert ez a hónap nem volt rá alkalmas, hogy folytassam a sorozataimat :( DE! Biztos már ezer helyen olvastatok a Rukkoláról (na majd itt is fogtok!!), onnan jött már sok könyvem, de nyaralni csak egyet vittem: Stephen King: Borzalmak városa. Az elején még kicsit vontatottnak érzetem, de aztán belelendült és amikor kiderült, hogy vámpíros, szinte repültem!:) Nagyon szeretem a vámpíros dolgokat! Amúgy durván ijesztő a könyv, az ember beleremeg, ahogy olvassa!:) Azóta rendeltem még három Stephen King könyvet és még itthon is van azt hiszem!!:):)

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nem nagyon publikus a kérdés, de te Balassagyarmaton élsz? :)
    Ha igen, akkor nem messze tőlünk :D

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem Balassagyarmaton élek, csak ott nyaraltam! Igazából minden évben ott nyaralok!:)

    VálaszTörlés