2012. szeptember 14., péntek

Cipőnézegetés

Az ötlet, hogy cipők után kutassak onnan jött, hogy a jó kis cipőm amit eddig hordtam tönkrement:S Vicces, mert gumis cipő és a kis pöcök ami tartotta eltűnt és így már használhatatlan :S De most nagy keresésbe kezdtem, vagyis átnéztem a Deichmann oldalát!:) Ott szeretek a legjobban cipőt venni, mert jók az árak és van hogy elég sokáig ki is bírja!
Elsősorban a sportcipőket néztem, mert azokban szeretek a suliba járni, mert kényelmesek és nem aggódom annyira miattuk. A sportcipős kategóriába bekerült egy nem sportcipő, de a következő kategóriákba sem illő cipő, így ide soroltam. Ő nagy szerelem, ha találok a boltban a méretemben és még kényelmes is lesz akkor jönnie kell velem!:) A sportcipőkből pedig a két magas szárú a kedvencem!:)

A második kategória a csizmák kategóriája. Próbáltam, de tényleg próbáltam nem odanézni a honlapon a csizmáknál, de nem ment!:) Imádom őket, minden évben végigpróbálgatom sz összeset ha kell, ha nem!:) Most is kinéztem egy csomót, pedig van egy jó kis csizmám! A favoritom a második cipő, amibe rögtön beleszerettem, szóval még lehet becsúszik!:)
A harmadik kategória a kiegészítőkből áll. Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a táskákra, és kéne is venni, de még nem találtam meg az igazit. A Deichmannban mindig olyan szépek vannak!:) Plusz egy kesztyű is megtetszett!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése