2012. szeptember 18., kedd

Kis essence haul



Ma is betértem a Rossmannba, hátha van még a lakkból amit kinéztem. Szerencsére volt, sőt úgy tűnt mintha az egész kollekció érintetlen lenne. Szóval a körömlakk landolt is a kosaramba, de aztán még nézelődtem egy picit és a kollekció egy rúzs ceruzája és egy pigment is jött velem!

01 Cherry cherry girl rúzs ceruza:
Sajnos őt már most megbántam, hogy megvettem.:S Az illata az egyetlen, ami talán tetszik benne, az olyan vaníliapudingos. De túl krémes és borzasztóan kiemeli, hogy ha nem 100%-ig ápolt az ajkunk. A színe is csalóka, mert azt gondoltam, hogy majd valami rózsaszínes beütése lesz, de nem, full narancs...

Itt egy kép, amin a Catrice Coolibri kollekciójának narancs szemceruzájával vetem össze:

13 papaREDzzi: nem volt sok időm válogatni és amúgy is akartam már egy jó piros színt, így ez jött, de azóta nézelődtem és nagyon sok megtetszett!:) Nagyon aranyos kis tégelyben van, a tartalma 6 ml. A pigmentet a kupakon kívül egy fólia is végi, amit elég nehéz leszedni, de csak siketült. Még sose volt pigmentem, nem is gondoltam rá soha, hisz kinek kell ennyi festék egy színből? De ez megváltoztatta a véleményem! Fantasztikus, egy kevéssel már gyönyörű, intenzív színt lehet elérni. A picike tégely pedig bárhol elfér. Alig várom, hogy több színből is legyen!:) A képen látható mennyiség, amit kiszórtam a kezemre baromi sok! A következő képen eldolgoztam és még simán húztam a mellette lévő csíkot és még tudtam volna.



01 Fortune Cookie: Őt akartam!! Olyan szép mustársárga színe van! Sosem gondoltam, hogy én pont mustársárga lakkot akarok, de amikor megláttam beleszerettem!!:) Az üvegét is aranyosnak tartom, ráadásul praktikus is mert a maga 7ml-ével kisebb helyen is elfér, mint az átlagos 8ml-es Essence lakk. Egy rétegben is szépen fed, de én azért maradok a két rétegnél.

2 megjegyzés: