2012. szeptember 10., hétfő

NOTD-91

Furcsa a cím, mi? Ez azért van mert az új Maybelline körömlakkoknak nem nevük van, hanem számuk. Lehet, hogy csak az én mániám, hogy legyen neve a körömlakknak, olyan kreatívak tudnak leni!:) Valahogy folyton csak kerülgettem ezt lakkor, de mikor Nixon megkért, hogy mutassam be, rászántam magam és kipróbáltam. Már az elején belefutottam egy újdonságba: a lakk nyaka furcsán hosszú, az ember csak tekeri és tekeri, de ez még sem annyira nagy változás mint az ecset. Amikor kipróbáltam... imádtam!! Nekem nagyon bevált ez az újféle ecset, simábban fekszik a körmeimre!!!:) A lakk maga már egy rétegben is szép, de kell a második réteg azért. A színe elég becsapós, éjszaka, amikor kifestettem a körmeimet narancssárga, simán az üvegben amikor megvettem én barack szerűnek néztem, DE kint a napon nagyon durván rózsaszín!!! Annyira meglepődtem.. Végül szépen összebarátkoztunk, és sokáig fent is maradt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése