2012. szeptember 17., hétfő

NOTD - Caribbean se&Choose me

Képzeljétek ma hogy jártam... minden nap van vagy fél órám a vonatomig és sokszor bementem a Rossmannba hátha van már valami új, de sose volt, ma bezzeg volt 10 percem a vonatomig de azért benéztem, erre mi fogadott??? Feltöltött pult az újdonságokkal és a Cherry blossom girl limitált kiadás is ki volt rakva, ráadásul még semmi se hiányzott...brühühüüüü, nem tudtam semmit se venni, mert nem volt időm és mert óriási sorok álltak!:(:( De ha nem lesz holnap abból a gyönyörű mustár lakkból én bosszút állok.
Na de térjünk vissza a témánkhoz. Ezek a képek még Balassagyarmaton készültek, és most jutottam el odáig, hogy ide is felkerüljenek. A caribean seat akkor vettük és bele voltam szerelmesedve, vagyis még most is vagyok, csak annyi NOTD ötlet kavarog a fejembe, hogy rá sosem jut idő. A choose me csalóka, mert szerintem más mint az üvegben, de jobban más!! Ő most az aktuális No. 1!!!:):)

2 megjegyzés:

  1. vááá de széép. Én is minden nap bejárok a Rossmannba :D:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép. :-) Én is mindennap megyek, de csak néhány új lakk van kint, a trendkiadás meg sehol...

    VálaszTörlés