2012. október 29., hétfő

Halloween V. - Töklámpás

Ez a bejegyzés kicsit rendhagyó lesz, most se smink, se köröm nem készült! Ebben a bejegyzésben az idei töklámpásaink fognak szerepelni!:) Az idei az kicsit erős, mert nekem őszintén szólva az első töklámpásaim. A párom már készített régebben is, így a nagy részét ő csinálta!:)
Szépen elindultunk szombaton délben, hogy mi majd veszünk tököt egy zöldségesnél, de nem voltak nyitva. Úgy tűnik nekik nem volt munkanap a szombat... Így beugrottunk a Spar-ba, mert úgy emlékeztem, hogy ott már láttam tököt, és tényleg volt. Nagyon megörültem neki!!:) A legjobb az volt, amikor feltettük a mérlegre a nagy tököt, hogy árat nyomtassunk rá, és mi írt ki??? 666 Ft!! Jót röhögtünk rajta...ez egy ördögi tök!:)
Otthon neki is láttunk a faragásnak.
1. Jól lemostam a tököket, mert igen koszosak voltak.
2. Levágtuk a tök tetejét és "kibeleztem" őket.
3. A kitalált mintát belekarcolta a párom a tökbe majd azokat kivágta és kinyomkodtuk a darabokat.
4. A nagy tök fenekére is vágtunk egy lyukat, hogy a gyertyát komolyabb sérülések nélkül is be lehessen rakni!:)
5.  Tegyünk a tökbe égő gyertyát és rakjuk ki a ház elé!:)
+1: ő az én kis szoba tököm!:) A Tescoban vettem még pár hete, és olyan aranyos!!:)

9 megjegyzés:

  1. Mennyire gonoszan néz a nagyobbik! Nagyoon jók lettek :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Törekedtünk arra, hogy elég gonosz legyen!:)

    VálaszTörlés
  3. a kicsi nagyon cuki lett :D holnap én is faragok:))

    VálaszTörlés
  4. Great Holloween pumpkin!!

    Please, follow my blog on Bloglovin and Facebook, if you like it. I can do the same for you, just let me know in my comments ;)

    Have a fabulous day!

    LA By Diana Live Magazine Bloglovin

    LA By Diana Live Magazine FACEBOOK

    VálaszTörlés