2012. október 31., szerda

Happy Halloween!!!:)

És elérkeztük ide is, Halloween napjára, én már nagyon vártam!!:) Az egész idáig tartó készülődést imádtam, az összes sminkbe óriási kedvel kezdtem bele és a tökfaragás is egy nagy élmény lett!:D Remélem ti is annyira élveztétek olvasni és látni a bejegyzéseimet mint amennyire én imádtam elkészíteni őket!!:)
Az idei utolsó Halloween bejegyzésre nem készültem se sminkel se körömmel. Csak szerettem volna egy kis összegzést adni az egésznek, lezárni az idei Halloweeni időszakot! Bár itt közbeszól az, hogy annyi ötletem van még, hogy azon tanakodom folytassam-e a hasonló sminkek készítését. Bár itt az is kérdéses mennyi időm lesz...
Azért nem szeretnék ennyire szöveges és száraz bejegyzést írni ezen a fantasztikus napon, így úgy gondoltam bemutatok néhány képet és videót, amik nekem nagyon bejöttek a Halloweeni készülődés közben!:)
Még egyszer  Kellemes Halloweent mindenkinek, remélem jót buliztok ma este!!:) Én a helyi strandra megyek éjszakai fürdőzésre!!!:) Say boo and scary on!!:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése