2012. október 1., hétfő

Szeptemberi kedvencek

Dove sampon: az új Dove samponokat nagyon megszerettem! Ahhoz képest milyen olcsó, remekül tisztítja a hajat és olyan puha lesz utána a hajam!!:)
HiGeen kézfertőtlenítő: szeretem ha bármikor elkaphatok egy kézfertőtlenítőt, sokat segít az ember életében. Nagyon gyorsan felszívósnak és hűsítenek is az alkoholnak köszönhetően.
Neutrogena bőrradír: minden este használom és hát imádom is, ő a tökéletes az arcomnak. Látszik is rajta, hogy használom, hisz már alig van az alján, de az utódja már itt van mellettem!:)
Carmex: őt nem is tudom miért hagyom ki néha a havi kedvencekből, hisz folyamatosan használom.
Maybelline szempillaspirál: mint már sokszor írtam, ő a favoritom!
Korrektorpaletta: majd minden nap használtam a hónapban, nagyon szépen fed.
Ilcsi kénes bőrradír: az illatába még mindig bele vagyok szerelmesedve és a hatása is tetszik, amit a bőrömmel művel.
NYC szemöldökceruza: még nem a tökéletes szín, azt még kereshetem egy jó darabig, de már közel vagyunk!
Gliss Kur hajolaj: illata is és a hatása is nagyon jó.
Essence és Neutrogena kézkrém: már most folyton kiszárad a kezem, így az egyik a táskámban a másik az éjjeliszekrényemen van és ha kell mindig szem előtt van.
Neutrogena arctisztító: radírozás előtt szoktam vele tisztítani az arcom. Benne is alig van már és még gondolkozom, hogy megtartsam-e vagy váltsak.

+1: valahogy még nem rázódtam vissza a sorozatok világába, inkább filmeket néztem. Az egyetlen soroza, amit folytattam az a Dr. Csont. Két könyvet olvastam/olvasok a hónapban: Stephen King Bilincsbenjének eleje izgi volt, de most, hogy a csaj csak ott fekszik és elmélkedik nem annyira tetszik. Még nem tudom, hogy átrágom-e magam vagy hagyom. A másik könyv Karen Jay Fowler A Jane Austen könyvklubja, amit azért rendeltem rukkoláról, mert a film nagyon tetszett. Általában a könyveket jobban szoktam szeretni a film változataiknál, de itt valahogy a film inkább megragadott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése