2012. november 20., kedd

Mai szerzemények!

Amint látjátok a mai szerzemények között a körömlakkok dominálnak. Higgyétek el, ez nekem is furcsa még.. Mostanában ha bemegyek egy drogériába nem a sminkekre nézek először, hanem a körömlakkokra. Egyszerűen rájuk kattantam, aminek egyik fő oka Edina lehet, akinek az oldalán olyan jó képek vannak, hogy az ember el tudja képzelni, hogy hordja azt a lakkot!:) Amúgy most hogy nézem, az egy igazi őszi-téli körömlakk vásárlás volt :)

Essence 140 go bold: hozzá hasonló lakkot már kerestem egy ideje, de sehol sem akart szembe jönni, végül Edina oldalán láttam róla egy tesztet, így eldöntöttem, hogy kell nekem.
Lovely Glam Style Nr 6: a Lovely folyamatosan új körömlakkokkal jön ki mostanában, és vannak bennük tényleg nyerő darabok is. Ezzel a kollekcióval ma találkoztam először, megéri benézni a Rossmannba és közelebbről is szemügyre venni a lakkokat!! Ez a lakk rögtön sikítozott, hogy haza akar velem jönni őszi-téli lakknak és nem mondhattam nemet!:)
 
Catrice 840 Genius in the bottle: emlékszem amikor bejött és minden blogon kint volt nagy betűkkel, hogy ez az igazi Chanel Peridot dupe és milyen fantasztikus... hát engem akkor ez nem hatott meg, nem tetszett és kész. De nemrég újra előjött és kezdte felcsigázni a fantáziámat!:)

A negyedik kis termék az Essence Breaking down kiadásának arany pigmentje, ami a 03 a piece of forever névre hallgat. Amikor még csak képek terjedtek neten a kollekcióról, teljesen odáig voltam érte és majd az összes darabot a magaménak akartam tudni. De most, hogy megnéztem őket a boltban, mégsem nyerték el a tetszésemet. Már többedik körben jártam feléjük és eddig csak ez a pigment és egy kék tus jött velem haza. Ez az arany pigment pedig szerintem egy must have darab, mert sok sminkbe jó, és körömlakkba csempészve is remek lehet!


Plusz ha már Rossmannban jártam kellett venni a Ritter sport téli kiadásának csokijából, ami valami isteni ízű!!:) Eddig sajnos csak a Coconut macaroonossal találkoztam, de szeretném majd a Caramel Almondsot is megkóstolni!!:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakkok! A Ritter Sportnak amúgy szoktt lenni vaníliás kiflis verziója télen, remélem, idén is lesz. :-)

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, jól hangzik!:) Régen sosem vettem ezt a csokit, de most rákattantam! :D

    VálaszTörlés