2012. november 2., péntek

NOTD - New moon

Ez a színösszeállítás már ezer éve a fejemben volt.. tudom, kicsit inkább nyárias, de nekem ez kellett!:) Egyetlen problémám volt, hogy nem volt normális barackos lakkom az alapnak, így elmentem az Árkádba körülnézni. Egyedül ez az Astor lakk volt, ami hasonlított az elképzelésemre. Sajnos a felkenés után kiderült, hogy sokkal élénkebb mint ami az üvegen át látszik... De ha már megvan használjam is, nem igaz?
Az arany pelyhes lakkon rögtön megakadt a szemem a H&M-ben, és be is ugrott, hogy már láttam más blogokon és nagyon tetszett!:) Így ő lett a fedőlakk, de azért a gyűrűs ujjamra az eredetileg oda  szánt fedőlakkból kentem, hogy megnézzem vele is. Ő az Essence Circus circus trendkiadásának 01 my sparkling acrobat lakkja!
Így hogy élénkebb az alap mint amit én szerettem volna, kicsit durva, de amúgy nekem nagyon tetszik még így is!!:)

4 megjegyzés: