2012. november 1., csütörtök

Októberi kedvencek 2012.

Mielőtt még elkezdeném a bejegyzést, meg kell jegyeznem, hogy ez most egy évfordulós bejegyzés... vagy hogy is mondjam!:) Pont egy évvel ezelőtt kezdtem el a havi kedvences bejegyzéseket!!:)

Dove sampon: úgy tűnik a Dove samponok állandó szereplői lesznek a havi kedvenceknek!:)
Syoss hővédő: mostanában a szokottnál gyakrabban vasaltam a hajam és miután elkészült nem éreztem, hogy ragadna vagy olyan fura tapintása lenne a hajamnak, mint más hővédők használatával.
Gliss Kur hajolaj: szintén állandó tag!:)
Gliss Kur fújós balzsam: már többször szerepelt ilyen Gliss Kur termék a kedvencek között. Nagyon a hatásuk alatt vagyok, szeretem fújkálni velük a hajam!
Maybelline, Astor és Essence szempillaspirálok: ebben a hónapban próbáltam használni a többi szempillaspirálomat is, és főleg őket váltogattam. Mindhármat nagyon szeretem!:)
Carmex: ő is állandó, nélküle nem is tudnám túlélni a szeles időszakot!!
Annemarie Börlind arckrém: a tél elképzelhetetlen nélküle. Most hogy bejött ez a szeles idő,  megőrült a bőröm és nagyon durván elkezdett száradni. De amint elkezdtem kenegetni vele, visszatért a normális kerékvágásba!!:)
Ilcsi kénes bőrradír: csak azt tudnám leírni ami a múlt hónapban :)
HiGeen kézfertőtlenítő: ha nem lenne a táskámban minden nap elég rosszul érezném magam
Diaderma pattanáskezelő oldat: amellett hogy az arcbőröm nagy része száraz, az államon folyton pattanások jelennek meg és akkor őt veszem elő. Az "illatához" hozzá kell szokni, de amúgy remek termék!:)
 Neutrogena és Essence kézkrémek: minél rosszabb az idő, annál szárazabb a kezem :S
Bourjois korrektor: visszatért a napjaimba ez a csoda!:)
Esprit celebration parfüm: háhh:) az ő története vicces. Bátyám vette magának véletlenül és itthon szagolgatás közben esett le neki, hogy női, így én megörököltem tőle!:) Azóta is csak ezt használom!!:)

3 megjegyzés:

  1. Az essence kézkrém nálam is kedvenc volt októberben, csak vaníliás illatban. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Az én bőröm is pontosan ugyanilyen, nekem is az államon vannak mindig pattik máshol meg hálik a szárazságtól, ha hidegebbre fordul az idő. Én még keresem a tökéletes arckrémet télre, lehet, hogy kipróbálom ezt az Annemarie Börlind krémet. Hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Müllerben vettem, de láttam már néhány Douglasben is!

      Törlés