2012. november 21., szerda

Sleek Sparkle 2

Újabb palettával jelentkezett a Sleek, név szerint a Sparkle 2-vel. Amikor megláttam a nevét, azt hittem ez is olyan lesz, mint a matt paletták, hogy egyszerre kettő jelenik meg. Egy kis utánajárás után viszont rájöttem, hogy tévedtem! Az eredeti Sparkle egy régebbi kiadás, ami a csillámosságával lett egyedi (ahogy a nevéből is kitűnik). Az új paletta ugyan az, csak más színekkel.
A paletta eléggé karácsony jellegű, a színek és a tömény csillám mennyiség is arra hajaz.
Valahogy engem ez a paletta most nem fogott meg, van benne egy két érdekes szín, de azokért nem érdemes költekezni.
Nektek hogy tetszik? Megveszitek majd?

4 megjegyzés:

  1. Ajjaj, nagyon veszélyes paletta, gyönyörűek a színei. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ajjaj bizony, ez nagyon jó kis palettának tűnik. Az alsó sor első lilája szépséges.

    VálaszTörlés
  3. beautiful colours especially gold and silver! I ordered it on friday and I just can't wait to get it!
    nice blog you have ;)

    VálaszTörlés