2012. december 5., szerda

Christmas feeling

Ahogy már az előző bejegyzésben is említettem, most már vége számomra az őszi hangulatnak és előjött a karácsony mániám!:) Ez azt jelenti, hogy folyamatosan azon agyalok, hogy ki mit kapjon karácsonyra és hol vegyem meg az ajándékokat... Ráadásul ha net elé ülök, akkor is csak a karácsonyi dekoráció, csomagolás és ételek érdekelnek!:) Sőt már a karácsonyi dalok is előkerültek, így egész nap az All I want for Christmast dúdolom. Győrben minden nap átmegyek a karácsonyi vásáron: hallgatom a karácsonyi dalokat, érzem a sült gesztenye illatát és néha még egy puncsra is benevezek! :D
Már egy-két ajándékot sikerült beszereznem, de a legtöbb még várat magára, ráadásul van akinek még nem is tudom mit adjak :( Azt hiszem nem vagyok egyedül ezzel a problémával pillanatnyilag.
Most csak egy ilyen kis bejegyzést szerettem volna készíteni, hogy bemutassam én hogy állok hozzá ehhez az időszakhoz.  Remélem nektek is ilyen jól telik ez az időszak és soook puncsot/forralt bort isztok!!:)
A kedvenc képeimet megnézhetitek a Pinterestem Christmas nevű mappájában, ahová folyamatosan gyűjtögetem a jobbnál jobb képeket!
http://pinterest.com/dorottyasmink/christmas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése