2013. január 21., hétfő

Essence leárazás

Kicsit izgulva siettem ma délután a Rossmannba, imádkozva, hogy ne legyenek még lefosztva a polcok! De amikor megálltam a polcok előtt, felvidultam!!:) Alig egy-két termék termékből volt csak hiány!!
Az első dolog amire azonnal lecsaptam az a pelyhes lakk volt! Ő az idei nagy kedvencem és ezért kötelező volt betárazni belőle!:)
Aztán nekiálltam nézelődni és megakadt a szemem a copperize me nevű lakkon, amit már ezer éve csak nézegetek, de sose határoztam el magam... na de most! 350 Ft-ért kötelező volt megvennem!!!:)
Még a hello holo is érdekelt volna, de abból már nem volt sajnos, a mágneses lakkok közül a magic red carpet is tetszett, de kicsit húztam a szám, így (még) nem jött haza velem!
Végül a leárazásokból csak ez a két lakk jött velem! Plusz, ahogy közbenéztem az ékszereknél is megláttam a leárazást, így egy nyaklánccal is gazdagabb lettem!:)

És ugye nem feledkeztetek meg a nyereményjátékról sem???? :):)

3 megjegyzés:

  1. Ó, kíváncsian várom a teszteket! :-)

    VálaszTörlés
  2. A pelyheskét én is beszereztem, eddig mindig hezitáltam, de a leárazás meggyőzött. Még nem próbáltam ki, de remélem jó barátok leszünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan szeretni fogod, fantasztikus fedőlakk!!!:)

      Törlés