2013. január 9., szerda

Maybelline Colour Tattoo 24hr - Eternal gold

Már rég szemezgettem a Colour Tattoo szemhéjfestékekkel, és nem rég meg is kaptam az első darabot belőle! A 05 Eternal goldra esett a választékom, ami egy igazi arany szín! A tartósságával már bizonyítottak nekem régebben amiről írtam is akkor ITT A véleményem nem változott, simán kibír egy napot bármiféle kopás nélkül!!! A karácsonyi sminkben ITT már láthattátok. Én nem is tudnék róla rosszat mondani, ezt mindenkinek ki kell próbálnia!! A külseje pedig nagyon szép, legalábbis szerintem. Egyszerű, kevés csicsával!:)

3 megjegyzés:

  1. Nézegettem őket, de most már ki fogom próbálni, még várom az új színeket :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik az ötlet, de a bronzszínűn kívül lehetne még néhány natúr szín, ahogy külföldön egyébként van is. Remélem, lesznek még új színek :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is arra várok, hogy legyen valami jó kis natúr szín, és tuti beruházok rá!!! :)

    VálaszTörlés