2013. január 2., szerda

Novemberi-Decemberi kedvencek 2012

Sajnos novemberben nem jutott idő a havi kedvences bejegyzésre, ezért most pótlom!

Taft hajlakk: őt a szükség hozta, mivel a kedvenc hajlakkom kifogyott és a nem kedvelt is fogyóban van, de nagyon bevált és tényleg helyén tartja a tincseket!:)
Yves Rocher tusfürdő: imádom az illatát, most már 100%-ig a kedvenc téli tusfürdőm a tőmény illatával!!:)
Dove dezodor: átálltam a stiftes dezodorra, mert a fújósoktól majd meg fulladtam!:S Maga a Dove Original, ugyanúgy mint a fújós testvérkéje, nagyon bevált!:)
Esprit celebration parfüm: még mindig nagy kedvenc, mindig vele fújom magam!:)
Ilcsi kéne bőrradír: hónapok óta favorit
Yves Rocher karamellás alma tusfürdő: még novemberben bementem a boltba megszaglászni a karácsonyi limitált tusfürdőket, de a többi nem tetszett:S ezt végül nem szagoltam meg, mert nem tudtam kinyitni (igen, kicsit béna vagyok..), ezért inkább a kicsi változatát hoztam el! Neki is az az igazi tömény illata van amit imádok télen!!:)
Annemarie Börlind arckrém: ő az én bőröm megmentője!!:)
Neutrogena kézkrém: krónikusan száraz kézre kötelező!!:)
Dove limitált téli kézkrém: róla már készül a bejegyzés, előre annyit: imádom!!!
Missha BB krém: kicsit már sötét a bőrömhöz, de ebben a két hónapban őt használtam a legtöbbször és nagyon szeretem is!:)
Avon pink sands paletta: az első két szín varázsában vagyok!!:)
Loreal és Maybelline szemhéjfestékek: nem szeretnék most itt hosszabban írni róluk, hisz mindkettőről készül külön bejegyzés!:)
Carmex: must have!!
Balea kézfertőtlenítő: amellett hogy teszi a dolgát még az illata is fantasztikus!:)
Maybelline szempillaspirál: az én is kis kedvencem!!!:) bár lassan kifogy :(

+1: a havi bejegyzések ezen része már három hónapja nem volt, így van mit írnom!:) kezdjük talán a könyvekkel: elolvastam E. L. Jamestől a Szürke ötven árnyalatát, ami nekem tetszett, persze azzal is egyetértek, hogy az Alkonyat szexel dúsított változata, de kövezzetek meg én az Alkonyatot is szerettem! Így mikor befejeztem meg is vettem a második rész a DMben ahol 100 pontért cserébe 50%-al olcsóbban veheted meg! Már a vége felé járok és ez a rész is megfogott!:) Rajtuk kívül 2 Stephen King van/volt még a repertoáromban, a Cujot elolvastam és nagyon izgalmasnak találtam!! Alig tudtam letenni, volt hogy majdnem el is felejtettem leszállni a vonatról miatta!:) A Halálos árnyéknak pedig kb a felénél tartok és már nagyon várom, hogy mi lesz a vége, ő is igazi SK könyv, tele izgalommal és találgatással!!:)
Újra elkezdtem nézni a Jóbarátokat, amit ugye már nyáron végignéztem, de hát nem lehet beleunni!:) Most tartok az 5. évad felénél! A Dr. Csontot is nézem folyamatosan, bár próbálom bevárni a szinkronos részeket! És új sorozatként elkezdtem a The Walking Deadet!:) Plusz még mostanság akarom folytatni a Gossip Girlt és a Pretty Little Liarst is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése